måndag 22 februari 2010

Sprutdag 5 (Spraydag 22) - molande

Nu börjar det mola i äggstockstrakten. Kände det redan igår, men det känns mer i dag. Det känns ungefär som mensvärk och sedan hugger det liksom till om jag sätter mig häftigt ner eller tar ett kraftigt steg. Det blir soffan ikväll... Självklart så oroar jag mig lite för jag trodde inte att jag skulle känna av någonting förrän ev några dagar före ÄP och nu har jag ju bara tagit fyra sprutor, men nu har jag i alla fall blivit lite lugnad genom att googla på överstimulering. Dessutom tror jag att jag skulle vara lika oroad om jag inte kände av någonting.

4 kommentarer:

loba sa...

Gud så spännande!
Det är en häftig känsla det där, när äggstockarna börjar fyllas.

Åsa sa...

Nu börjar det ta sig där inne! Jippi!! Helt normal känsla, växer ju trots allt en hel del där inne.
Kram, kram

MDB sa...

åh vad skönt att höra positiva kommentarer, tack!

Pi sa...

Är nog som det ska vara, de ska ju multiproducera så!