söndag 7 februari 2010

Spraydag 7 - en vecka avklarad

Tänk, nu har jag sprayat i en hel vecka. Vad fort det har gått ändå. I den här takten känns det som att vi snart kommer att vara framme vid ÄP, hurra!

Har haft en skön helg hittills. Långpromenad igår som avslutades med shopping till födelsedagsfesten. Sedan några vänner som kom över och tittade på melodifestivalen. Fast ärligt talat blev det inte så mycket tittande, mest snackande. Jag har också hunnit med lite städande och idag ska jag ta itu med den växande "att laga"-högen. Känns som en bra kombo av roligt och tråkigt. Och det tråkiga blir ju faktiskt roligt när det väl är klart.

3 kommentarer:

mamma-wannabe sa...

Härligt!
Jag tycker också att tiden går relativt fort.

Joanna sa...

Härligt!!! Själv tycker jag tiden går vansinnigt långsamt. Och så har jag dragit på mig en förkylning nu under ruvartiden...störigt.

Vad duktig du är med allt fixande!!! =)

MDB sa...

Mamma-wannabee - Vad skönt att tiden swischar förbi även för dig!

Joanna - Jag är faktiskt väldigt förvånad att tiden går så fort, och att jag faktiskt tar tag i alla oavslutade projekt här hemma. Hoppas att förkylningen går över snart.