torsdag 11 februari 2010

Spraydag 11

Jag hade föresatt mig att skriva varje dag under behandlingen, men jag hade inte väntat mig att det skulle vara så här händelselöst. Inga biverkningar och mest en massa väntan. (Nu behöver det inte dyka upp några biverkningar bara för att jag skrev det där...)

I övrigt händer det inte så mycket heller. Dagen har som vanligt hittills tillbringats på kontoret utan några särskilda händelser. Nu ska jag laga mat (det blir en sallad med halloumi och surdegsbröd till) och sedan kanske sätta mig med min stickning framför tv:n.

3 kommentarer:

Miss S sa...

Jag kände inte heller av så mycket biverkningar. Sambon tyckte dock att jag fick lite kort stubin... :-) Skönt så länge du slipper!
Kram

MDB sa...

Tycker att det är väldigt skönt att höra om andra med inga eller få biverkningar, då slipper jag nämligen lite av oron att anledningen att jag inte känner något särskilt är att sprayen inte verkar på mig. Kram.

Teres sa...

Hej tjejen!
Hade inte heller några biverkningar förutom när jag blev överstimulerad. Det vill jag inte att ngn ska behöva uppleva.

Men dom är rätt duktiga på att reglera dosen.
Jag hade 150, sedan minskade dom till 125.

Spännande!
All lycka till Er!