söndag 28 februari 2010

Spraydag 28

Igår firade vi min kommande födelsedag med fest för vänner och bekanta. Det var verkligen jättelyckat, och jag är glad att bestämde mig för att ha festen trots en smula velighet. Det blev en ganska lugn tillställning med mycket prat och skratt.

Av de par som kom och jag hade mina aningar, så var det bara ett par som tillkännagav sin graviditet. Ganska väntat, men visst svider det lite, särskilt som de gifte sig i oktober och jag vet att de började försöka då...

Själv tänkte jag ju att jag skulle festa som om det var min sista fest på nio månader. Det hela slutade med tre glas champagne och upprepade gäspningar efter kl 24. Men det är inte så konstigt när jag gick upp klockan åtta för läkarbesöket. Jag lyckades faktiskt hålla mig vaken ända till tre, vilket för mig hade varit en bedrift oavsett.

Nu är det disk som gäller för idag.

Inga kommentarer: