onsdag 17 mars 2010

Är det sant?

Tack för alla fina grattis! Jag kan faktiskt inte tro att det är sant. Väldigt bra att jag fotade testet så att jag kan gå tillbaka och se att det inte var något jag inbillade mig. :-) Sedan kan man ju inte säga hur det ska gå, finns ju många hinder att ta sig över, men jag ska försöka att njuta här och nu istället för att tänka på det som kan hända. Jag och maken pratade om det i morse, och vi sa att oavsett hur det går så har vi ju nått ett nytt steg. Nu vet vi att jag faktiskt kan bli gravid också.

Jag har funderat lite på de här blödningarna. De har dykt upp på morgonen när jag gått på toaletten första gången för dagen, sedan har det följts av lite brunt, men lagom till lunch ungefär har det inte dykt upp något mer, tills nästa morgon. Samma sak i flera dagar. Kan det vara något som händer på natten som skapar det här blödningarna, något som varit med om samma sak? Funderar nästan på att ringa kliniken och berätta att jag tjuvtestat, bara för att få höra vad de säger.

För övrigt blev det inget text-test, för jag hade sällskap med en kollega hela vägen, men jag har ett litet lager av tester så jag kommer nog testa flitigt de närmaste dagarna för att se om strecket blir starkare.

2 kommentarer:

Marre sa...

Jag vill oxå gratta=)
Gud vad kul=)

Såg bilden på stickan i tidigare inlägg=) Min sticka såg oxå ut så, det blir starkare & starkare streck för varje dag som går=)

Kram kram!!

Ss sa...

Åh, vad roligt!! Grattis!!