onsdag 3 mars 2010

Massage inbokad

Jag vill bara att den här dagen ska gå, så att det kan bli torsdag och jag kan bli ruvare... (För det ska jag bli!) Finns bättre sätt att tillbringa en ledig dag från jobbet.

För att slippa gå igenom samma sak i morgon har jag nu ringt och bokat in en ansiktsmassage på förmiddagen. Dels får det tiden att gå, dels kanske massagen fungerar rogivande för mitt oroliga hjärta. Frågan är bara hur jag ska kunna undvika att tänka på telefonen under tiden...

Och appropå telefonen - det är ju min födelsedag imorrn och jag tippar på att det är en hel del folk som kommer att höra av sig för att gratta, särskilt som det är jämn ålder och allt. Gissa om jag kommer att hoppa högt varje gång telefonen ringer!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Stort grattis i förskott! Tänkte säger det nu istället för att ringa och göra dig nervös imorgon! :-)
Stort lycka till, håller tummarna fortfarande!
Kram, kram

Tea sa...

Lite avslappnande massage låter som en bra idé. Lycka till!

MDB sa...

Åsa - Tack för grattis! Och för tumhållandet, jag är övertygad om att det hjälper.

Fru barnlös - Ja, jag hoppas verkligen jag kan koppla av och tänka på ingenting för en stund.