torsdag 4 mars 2010

Världens längsta dag?

Jag har en känsla av att den här dagen mycket möjligt skulle kunna kvala in som världens längsta dag. Nu har jag i alla fall sett till att hålla mig uppbokad till tolvtiden, men jag vet inte om det kommer att hjälpa mot de här nerverna. Det går upp och ner mellan hopp och förtvivlan.

Jag försöker att upprepa mantrat "det ska gå bra", "idag ska jag bli gravid" etc. Hoppas hoppas hoppas att de där två små är fina nog idag - men det ska de som sagt vara. Och det räcker ju med en, ett guldägg.

Nej, nu ska jag iväg på massage, och sedan lunchdate.

7 kommentarer:

Pi sa...

Ja, det SKA gå bra!

loba sa...

Idag ÄR dagen då du blir gravid.

loba sa...

Och du - stort grattis på din födelsedag!

Kram.

Sara sa...

Grattis på födelsedagen tjejen! Och jag håller tummarna för dig, du ska se att allt går fiiint!

KRAMAR i massor

Anonym sa...

Klart du blir gravid! Håller tummarna! KRAM

Miss S sa...

Grattis på födelsedagen! Håller tummarna stenhårt för att ni får tillbaka ett guldägg!
Kram

Tea sa...

Hoppas hoppas!