torsdag 4 mars 2010

Helt plötsligt tillåtet

Tänk, jag känner mig nästan lite gravid. :-) Inte fysiskt, men i sinnet. Tittade på Plus nyss, det handlade om amningsbehåar och jag lyssnade uppmärksamt på bh-expertens råd. Sånt har jag visserligen gjort tidigare också, men nu kändes det helt plötsligt liksom tillåtet och inte sådär pinsamt som att jag samlade info för någonting som kanske aldrig skulle hända. Visst, det finns inga garantier, men nu är jag ändå närmare än jag någonsin varit. Tänk, om ett antal månader kanske det är allra högsta grad aktuellt med amningsbehå-köp för mig.

3 kommentarer:

Pi sa...

GRATTIS, vad härligt att allt gick vägen! Nu håller vi tummarna för att det här lyckosamma håller i sig!

Åsa sa...

Stort grattis till ruvningen! Va skönt att få ett till frysen också, är ju ett kanonresultat!
Stora kramar

MDB sa...

Pi - Ja, jag hoppas att jag ska fortsätta ha den här turen. :-)

Åsa - Ja, det hade jag faktiskt aldrig trott att vi skulle kunna frysa något, jag var för upptagen med att oroa mig för om vi skulle få ett embryo tillbaka överhuvudtaget.

Kram på er!