söndag 14 mars 2010

En gnutta hopp?

Det har blivit många toabesök idag, men inget mer rosa eller rött, däremot brunt. Skulle så klart vara skönast om det inte var någon färg alls, men brunt är bättre än rött i alla fall. Och det kanske ska tilläggas att det inte kom någonting när jag gjorde nummer två, vilket brukar vara fallet när mensen är på gång...

Fast jag vet inte, är det så att det här faktiskt är början på mensen så kan jag väl lika gärna få det överstökat istället för att få en gnutta hopp som sedan ska släckas igen. Visst kan man blöda och ändå vara gravid, men jag har svårt att se att jag skulle vara ett av de undantagen, sån tur brukar jag inte ha.

10 kommentarer:

Timea sa...

Lite blödning, bruna grejer kan det vara, sägs så, men trots detta blir jag livrädd också varje gång, så jag förstår dig väl. Jag håller tummarna jättemycket för dig att allt ska gå bra.
Kram

MDB sa...

Tonci - Tack för att du håller tummarna. Hoppas också att det kommer att gå bra trots alls, men det känns ju inte bra det här. Kram.

Pi sa...

Vi håller på hoppet!

Sara sa...

Jag håller tummarna för att det inte är någon fara!!
Kram

loba sa...

Här hålls också tummarna för att allt ska vara som du önskar.

marui sa...

Jag fick en liten blödning när ägget fäste i livmodern. Jag vet många fler som fått det så det är mycket vanligare än vad man kan tro. Sen kan man ju självklart blöda av andra anledningar men jag tänkte precis som du att det var kört och det var det ju inte. Men som sagt, det är inte bara folk som är "undantag" som blöder lite utan jag upplever att det är ganska vanligt.
Lycka till!

maria sa...

Hm, klickade lite fel. Jag heter Maria och inte Marui hahaa

Kix sa...

Släpper inte på tummarna ännu faktiskt....

Kram Kix

Yevonde sa...

hoppas det går bra!!

MDB sa...

Tack ala ni som håller tummarna och hoppas.

Hoppas att du har rätt Maria, att det är vanligare att blöda lite än vad jag tror.