onsdag 3 mars 2010

Hemmadag

Eftersom de inte vet något om vår ivf på jobbet, och jag ringde och sjukskrev mig med magsjuka igår, så spelar det ingen roll att jag är oförskämt pigg idag - det blir inget jobb.

Dagen till ära har både min mobiltelefon och vårt internet lagt av (skriver detta genom att surfa på grannens trådlösa nätverk), så frågan är hur jag ska sysselsätta mig hela dagen. Särskilt fram till kl 13 då jag skulle ha möjlighet att ringa och få besked om hur befruktningen av äggen har gått. Vill att tiden ska gå fort! Hoppas också verkligen att det här inte är en händelse av typen "en olycka kommer sällan ensam" och att våra ägg just nu ligger och befruktar sig så fint så fint.

Update: Jag fick igång mobilen, det är uppenbarligen jag som försöker först, och kollar in instruktionshäftet sen... :-)

3 kommentarer:

Barnarlivet sa...

Håller tummarna att det har blivit befruktning! Ditt horoskop lät ju lovande i alla fall (inte för att jag tror på sånt, men när det står så bra grejer måste det ju vara sant;)

loba sa...

Kul att plocket gick så himla bra!
Nu håller jag tummar och tår för att det går bra för äggen!

pärla sa...

Så spännande! Håller tummarna... :)Kram!