lördag 13 mars 2010

Ruvardag 9 - en dröm

Jag drömde i natt att vi hade fått ett barn, det hade gått ett par år och ungen var där och ropade "maaaamma" och det var jag, det var jag som var mamman. Även i drömmen var jag hur glad som helst och jag tänkte "tänk att det gick till slut, tänk att jag blev mamma". Önskar så fruktansvärt mycket att drömmen skulle kunna bli sann.

Nu börjar jag dock bli nervös, vet inte om jag ska satsa på att tänka positivt och hoppas eller försöka ställa in mig på ett misslyckande för att minska fallet. Fy så jobbigt.

4 kommentarer:

Fialisa sa...

Hoppas verkligen att din härliga dröm slår in!

kram

Tea sa...

Vilken underbar dröm!

Hanna sa...

Härligt med en sån dröm men jobbigt att vakna upp från den! Håller tummarna att det går vägen för dig! Har du funderat något mer på att testa i förväg??

MDB sa...

Hanna - Jag växlar lite fram och tillbaka mellan att tänka "jag kan nog testa ändå" och "det är nog bättre att vänta"...