söndag 7 mars 2010

Ruvardag 3

Tiden går ju inte fort... bara dag tre än så länge.

Känner ingenting jag jag berätta. Kring ÄP var jag väldigt öm och känslig i bröstvårtorna, men det börjar nu avta. Ömheten kring äggstockarna börjar också kännas mindre tycker jag. Så nu är i princip det enda att jag känner mig en smula svullen om magen, det är inte skönt att ha på sig jeansen så jag kör på kjolar, kjolar och åter kjolar.

Sedan är jag rätt så trött också, har "försovit" mig nu både lördag och söndag och fått ta min progesterondos (crinone) både en och två timmar senare än planerat. Hoppas att det inte har någon betydelse. Sköterskan sa bara "morgon och kväll" så jag har kört på samma 12-timmarsintervall som sprayen. Någon annan som också använder crinone och fått tydligare instruktioner?

1 kommentar:

avlängtantilldig sa...

Snart kommer dagarna ha flugit förbi, även om det känns trögt nu! Mitt första lilla gravidtecken var faktiskt att det inte var skönt att ha på sig de vanliga byxorna, utan fick köra på lösa/större resår. Så hoppas det fortsätter så för dig. :-) Kram